Wat heb ik te bieden?

Wil je de ontwikkelingen in je organisatie een boost geven of investeren in deskundigheidsbevordering, dan verken ik graag samen me jou de mogelijkheden. Mijn werkopdrachten bestaan uit interim-opdrachten, trainingen en advieswerk.

 

Ik beschik over een CRKBO registratie waarmee ik voldoe aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs.

Interim opdrachten

 

Ik zie mezelf graag als een flex-medewerker. Als deel van een team waarin ik tijdelijk mag meedraaien. Om ervoor te zorgen dat stagnerende ontwikkelingen toch weer door gaan, om de kennis en kwaliteit een boost te geven, of om de flow er in te houden.

 

Samenwerken en je voor meer dan 100% inzetten, het blijft mooi om te doen! Van afdelingshoofd, beleidsmedewerker gemeente tot intern begeleider, met veel voldoening kijk ik terug op deze opdrachten.

Training en adviestrajecten

 

Ik sluit nauw aan bij de ontwikkeling van de organisatie en speel adequaat in op de mogelijkheden en onmogelijkheden van de school en zijn professionals. Wat ik zoal doe?

• Ik verbeter het onderwijssysteem;
• Ik zorg voor continuïteit in verbetertrajecten;
• Ik bied ondersteuning in en ontwikkeling van leerprocessen;
• Ik investeer in vernieuwingen;
• Ik verduurzaam het “oude”.

 

Al met al, maatwerk met aandacht voor kwaliteit & innovatie.

VAN SCHAKELKLAS NAAR SCHAKELBOUW

Schakelbouw is een duurzame variant van de landelijk bekende schakelklas. In een schakelklas werken leerlingen gedurende één jaar intensief aan het versterken van de taalontwikkeling. In de schakelbouw gebeurt dit ook, maar wordt er ook geïnvesteerd in de totale organisatie rondom het kind, over meerdere schooljaren, en om een duurzame ontwikkeling te garanderen.

 

Meer lezen over duurzaam werken aan taalontwikkeling: zie praxisbulletin 2015-2016 nummer 2. Bekijk het hier

LEAN-WIJS

In het LEAN-WIJS traject is er sprake voor kennisontwikkeling, kennisdeling en kenniscreatie. De insteek is werken vanuit betrokkenheid, deskundigheid en vanuit verantwoordelijkheid bijdragen aan de onderwijskwaliteit. Maar ook het eigen werkplezier verhogen en de werkdruk verlagen. Alle activiteiten moeten bijdragen aan het hogere doel, de duurzame ontwikkeling. Inhoudelijk zijn de trajecten divers. Lees hier de ervaringen van klanten.

LOGO 3000 & LOGO GROEP 3

Met LOGO kunnen leidsters en leerkrachten effectief en flexibel investeren in het verwerven van de basiswoordenschat van kinderen. Kinderen moeten namelijk voldoende woorden geleerd hebben om succesvol op school te kunnen zijn. LOGO 3000 is de basis voor schoolsucces. Professionals boeken een enorme tijdswinst én er ontstaat meer bewustwording voor het belang van de woordenschat. Daarbij is het leuk, gemakkelijk en effectief. Wil je meer weten over LOGO? Bekijk de site